Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Ο πατέρας μου

Σαν σήμερα πριν πολλά χρόνια έφυγε ο πατέρας μου από την εδώ ζωή του.

 Έφυγε ξαφνικά, πίνοντας το καφεδάκι του σε συγγενικό σπίτι.Μου είπε τότε κάποιος: έφυγε όρθιος όπως του ταίριαζε.

 Ο πατέρας μου ήταν ο Σ. Τ. Γεννήθηκε το 1900.Ορφάνεψε από μητέρα στα 7 του χρόνια. Μεγάλωσε με τα μεγαλύτερα αδέλφια το Πέτρο και Βασίλη με τη φροντίδα του πατέρα του. Δεν είδα πιο αγαπημένα αδέλφια ως το τέλος της ζωής τους. Ο πατέρας μου δεν έλεγε ποτέ :ο αδελφός μου. Έλεγε πάντα Ο Πέτρος μας, ο Βασιλάκης μας.
Αυτός ο πατέρας με μεγάλωσε με πολλές αρχές. Μ' έμαθε ν' αγαπώ και να σέβομαι την οικογένειά μας και τους συγγενείς μας. Να προσεύχομαι πρώτα για το καλό του κόσμου όλου και μετά για μας. Δε θα ξεχάσω ποτέ δυο φράσεις που συχνά έλεγε:
Ανεμομαζώματα... ανεμοσκορπίσματα...........
Το δουλευτή σου πλήρωσε και ψυχικά μην κάνεις…..
Αυτός ο πατέρας είναι πάντα ζωντανός για μένα.




2 σχόλια:

  1. τι συγκινητικό αφιέρωμα...με συγκίνησε..να τον θυμάσαι με αγάπη καλή μου Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ, Δελφινάκι μου. Όσο κι αν περνούν τα χρόνια η εικόνα του δεν ξεθωριάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή