Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Ένα εξοχικό στην Ίο διακοσμημένο με ταλέντο και μεράκι




"Το κουρτινάκι καλύπτει τον πίνακα της ηλεκτροδότησης  τέλεια".
Η κουμπάρα αναφέρει ιδιαίτερα το κουρτινάκι επειδή της το έφτιαξα εγώ.

"Τα βάζα είναι φτιαγμένα από μένα με άμμο και κοχύλια από την παραλία".
"Τα πιάτα στους τοίχους είναι παλιά από τη γιαγιά μου και τα έχει ζωγραφίσει η Μαρούσα".
"Το τραπέζι του σαλονιού είναι κιούπι και έχει μέσα αποξηραμένα λουλούδια που αναδεικνύονται από το τζάμι".
"Το κιούπι έγινε τραπεζάκι με φωτισμό μέσα που το βράδυ αναμμένο είναι υπέροχο".
"Καθρέπτης που ήταν κορνίζα της γιαγιάς. Κρέμεται περίτεχνα το ζωνάρι από την παραδοσιακή φορεσιά (βράκα) του παππού Δημήτρη".
  Σήμερα μου έστειλε η Κουμπάρα μου  αυτές τις φωτογραφίες κι εγώ σκέφτηκα ότι πρέπει να τις δει και η "γειτονιά των αγγέλων".


Η Ίος είναι ένα κυκλαδίτικο νησί του Αιγαίου Πελάγους. Η Ίος ονομάζεται και "Νιος" από τους ντόπιους κατοίκους (Νιώτες).
Από αυτό το πανέμορφο νησάκι κατάγεται  η κουμπάρα μου η Μαρία. Εκεί έχει χτίσει το εξοχικό ρης σπίτι.
Το σημαντικό είναι ότι η Μαρία διακόσμησε κάθε γωνιά αυτού του σπιτιού μόνη της . Το ταλέντο της στη διακόσμηση μιλάει μέσα από τις φωτογραφίες. 

Ο ι λεζάντες είναι τα σχόλια της κουμπάρας μου , που συνόδευαν τις φωτογραφίες.

2 σχόλια:

  1. τι ομορφιά...τι ρομαντισμός... μου άρεσαν πολυ όλα..και που υπάρχει το θαλασσινό στοιχείο ως δελφινάκι που είμαι χεχε μου άρεσε ο τίτλος η γειτονιά των αγγέλων και οι πληροφορίες για την Ιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι, τοδελφινάκι είναι στο στοιχείο του, αλλά πάντα έχει κάτι καλό να πει......
    Χαίρομαι που σου άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή