Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Το δώρο της Σταματίνας


Λεμονιά, Σταματίνα, εγώ, Αντωνία


Το στεφάνι της Σταματίνας.



Η Σταματίνα είναι σήμερα μια κυρία παντρεμένη, μητέρα και εργαζόμενη. Η υπέροχη αυτή κυρία όταν ήταν μικρό κοριτσάκι υπήρξε μαθήτριά μου. Κύλησε πολύς χρόνος από τότε και η ζωή , έτσι ξαφνικά, διασταύρωσε τα βήματά μας.
Συναντηθήκαμε , δακρύσαμε, θυμηθήκαμε, γελάσαμε, κλάψαμε και στο τέλος χωριστήκαμε γεμάτες όμορφα συναισθήματα. Σ' αυτή τη συνάντηση η Σταματίνα μου έφερε ένα δώρο , που το έφτιαξε η ίδια. Έχει ταλέντο στην καλλιτεχνία και διατηρεί κατάστημα δώρων στην Ίο, όπου φαντάζομαι θα έχει και πολλά δικά της δημιουργήματα.
Το δωράκι αυτό βρήκε τη θέση του στο μικρό μου σπιτάκι και μου δίνει χαρά κάθε φορά που το κοιτάζω, Τα όμορφα χρώματα, η περίτεχνη εργασία το υλικό του πηλού που χρησιμοποίησε είναι στοιχεία που αγαπώ και εκτιμώ. Ευχαριστώ , Σταματίνα μου.

1 σχόλιο:

  1. συγκινητική ανάρτηση...όμορφα λόγια..να χαρείς το όμορφο δώρο και χαίρομαι που σε έχω και σένα οπτική εικόνα τώρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή