Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Ιδέες ( της κουμπάρας μου της Μαρίας) για ανακαίνιση κρεβατοκάμαρας.




Σήμερα η κουμπάρα μου η Μαρία μου έστειλε mail με το θέμα:Ιδέες για ανακαίνιση κρεβατοκάμαρας.

Την ευχαριστώ πολύ που με βοηθάει να στολίζω το μπλοκοσπιτάκι μου με δημιουργίες της και περιμένω μόλις βρει το χρόνο να δημιουργήσει το δικό της μπλοκόσπιτο , που είμαι σίγουρη θα μας δώσει πολλά.
Μου έγραψε η Μαρία:
Βάζεις πέτρα διακοσμητική στο προσκεφάλι . Δίνεις χρώμα στους τοίχους . Βγάζεις από τα συρτάρια παλιές κουρτίνες που τις ανανεώνεις με χρωματιστά τουλουπάνια που δένεις με διάφορους κόμπους στην άκρη του παραθύρου. Είναι πάμφθηνα και τα βρίσκεις στη Βίσσης. Τέλος,  συνδυάζεις τα σκεπάσματα και έτοιμη η ανανεωμένη κρεβατοκάμαρα μαζί με τη διάθεσή μας.

5 σχόλια:

  1. πολυ όμορφη!! βλέπω κάπου και το λιλά μου και χαίρομαι :)
    μόλις κάνει μπλοκ θα ήθελα και γω να μου πεις ποιο ειναι να το επισκεφτώ - αν φυσικά θέλει η κουμπάρα σας -να μην ενοχλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωω ευχαριστώ.. ξέχασα να γράψω πριν ότι μου άρεσε αυτό που έγραψες στην ανάρτηση σου
    Την ευχαριστώ πολύ που με βοηθάει να στολίζω το μπλοκοσπιτάκι μου με δημιουργίες της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα τόσο ευγενική!!! σπάνιο είδος.......χαίρομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή