Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Φωτογραφίες από τη Σταματίνα

Ίος
Ανεμώνες

6 σχόλια:

  1. ειναι πολυ όμορφες όλες...μου άρεσαν πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπορείτε να ρωτήσετε τη φίλη σας τη Σταματίνα αν μπορώ να το βάλω στο λιλά διαγωνισμό μου; θα περιμένω και τη δική σας συμμετοχή αν θέλετε κυρία Σοφία
    ευχαριστώ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2014/01/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η φίλη μου απάντησε ήδη:Μα φυσικα κ μπορει δεν είναι κ τιποτα σπουδαιες.
    Αλλά αν δε σε πειράζει θα μπορούσε να είναι η δική μου συμμετοχή στο διαγωνισμό σου; Μιας και δεν έχω κάτι άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λέει ακόμη:παντως χαιρομαι που της αρεσαν κ θελει να τις χρησιμοποιηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστώ για την άμεση απάντηση της... πότε πρόλαβε και απάντησε; :)
    πείτε της ευχαριστώ εκ μέρους μου .. ειναι σπουδαίες μου άρεσαν πολύ
    ευχαριστώ και τις δυο σας για τη συμμετοχή
    εύχομαι καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή