Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Η φίλη μου η Κωνσταντίνα.






Η κωνσταντίνα διακσμεί ένα κερί (με ντεκουπάζ)


Στεφανάκι ανοιξιάτικο

Σατέν κορδέλλες, χάντρες και φαντασία.

Έργα της Κωνσταντίνας.





Έργα της Κωνσταντίνας.

Ανακυκλώσιμα υλικά.








Μακραμέ και ένα κουμπί...για την Αντιγόνη..


Η Κωνσταντίνα είναι φίλη μου, συνάδελφος και πάρα πολύ νεότερή μου. Θα μπορούσε να είναι κόρη μου. Η διαφορά ηλικίας μας δεν εμπόδισε την ανάπτυξη μιας δυνατής φιλίας μεταξύ μας.
Η Κωνσταντίνα με έφερε πάλι , με κάποιο τρόπο, στο σχολείο. Με καλεί σε κάθε εκδήλωση και ζητά τη γνώμη μου σε μερικά θέματα εκτιμώντας την εμπειρία μου. Εκείνο όμως που μου δίνει μεγάλη χαρά είναι όταν μου ζητάει να βοηθήσω στα παζάρια που κάνουν κατά καιρούς στο σχολείο. Τότε ενεργοποιώ το μυαλό μου, τη φαντασία μου και κάθε δυνατότητα που έχω και δημιουργώ κι εγώ μερικά πραγματάκια ....Φέτος είπα να βοηθήσω κατασκευάζοντας διάφορα μικροαντικείμενα με την τέχνη του μακραμέ.
Η Κωνσταντίνα φτιάχνει πολύ όμορφα πράγματα.Πιάνει το χέρι της , θα έλεγε η μαμά μου... Έχει πολύ ανεπτυγμένη αισθητική ικανότητα, φαντασία, ευρηματικότητα. Πήγα σήμερα σπίτι της και τη βρήκα (ἐπὶ τῷ ἔργῳ).
Όταν τελειώσει το παζάρι θα σας δείξω τι έφτιαξαν οι δασκάλες και οι φίλες τους. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου