Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

«.......δια χειρός Σοφίας»


..................αζούρ στο χέρι




..........δαντέλα με το βελονάκι




Το στόλισα ως συμπλήρωμα και με αντικείμενα επιλογής Σταματίνας από το μαγαζί της στην Ίο και το αποτέλεσμα είναι υπέροχο.


Πριν πολλά χρόνια έφτιαξα στο χέρι (τότε δεν ήξερα να κεντώ στη μηχανή) ένα κάλυμμα για το μπουφέ της κουμπάρας μου.
Είναι συνδυασμός δύο τεχνοτροπιών . Έπλεξα τη δαντέλα με το βελονάκι και κέντησα το αζούρ στο χέρι. Ήταν η εποχή που έπαιρνα μαθήματα για αζούρ. Επειδή θέλω να έχω ένα αρχείο με ότι έχω φτιάξει, παρακάλεσα την κουμπάρα μου να μου στείλει μερικές φωτογραφίες. Η Μαρία ανταποκρίθηκε αμέσως και όχι μόνο.

3 σχόλια:

  1. πολυ όμορφα όλα..τι ειναι το αζούρ; μου αρεσε η ιδεα σου να κρατήσεις αρχείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ!! σε χάσαμε και ανησύχησα. Ελπίζω να μας έλειψες για καλό σκοπό.
    ΑΖΟΥΡ είναι μια τεχνική πάνω σε ύφασμα , που έχεις βγάλει τις κλωστές. Είναι πολύ λεπτό εγόχειρο, φινετσάτο και πολύ εύκολο στην εκμάθηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα... ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου... δεν έχω και πολύ χρονο ... μου λείψατε... ευχαριστώ για τις πληροφορίες σχετικά με το αζούρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή