Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Πράγματα που σας χάρισαν Γιαγιάδες , Θείες , πεθερές (από την κουμπάρα μου τη Μαρία)

1. Ιδέες για να ψαχουλέψετε στα πράγματα που σας χάρισαν  Γιαγιάδες , Θείες , πεθερές και είναι στοιβαγμένα στα ντουλάπια.

................πανιά βελουτέ - μαύρα  κεντημένα στο χέρι

...........έγιναν κορνίζες
...............με φωτογραφίες από το Άλμπουμ της Γιαγιάς

 2. Τι έκανα το ύφασμα που περίσεψε από την κουρτίνα του υπνοδωματίου που πρόσφατα έφτιαξα;




…………μία ωραία θήκη για τα χαρτομάντηλα στολισμένη με χειροποίητη δαντέλλα της μαμάς μου
 Σήμερα με περίμενε πάλι μια ευχάριστη έκπληξη από την κουμπάρα μου τη Μαρία.
Απουσίαζα όλη μέρα από το σπίτι και τώρα το βράδυ που κοίταξα την αλληλογραφία μου βρήκα το παρακάτω mail, που μου έδωσε πολλή χαρά. Δεν μπορώ να κρατήσω από σας , αγαπημένες μου φίλες, αυτά τα καλά νέα και τις υπέροχες ιδέες τη Μαρίας.

Σοφία, Ιδέες  για το μπλοκοσπιτάκι σας


1. Ιδέες για να ψαχουλέψετε στα πράγματα που σας χάρισαν  Γιαγιάδες , Θείες , πεθερές και είναι στοιβαγμένα στα ντουλάπια.



Οι φωτογραφίες που επισυνάπτω έχουν τη δική τους Ιστορία. Η πεθερά μου μεταξύ άλλων προικιών της μου έδωσε και δύο πανιά βελουτέ - μαύρα  κεντημένα στο χέρι

από την Πόλη αγορασμένα για να τα φτιάξω «μου είπε»  παντόφλες . Εγώ όμως είχα άλλη γνώμη . Τα συμπλήρωσα με φωτογραφίες από το Άλμπουμ της Γιαγιάς μου  και έφτιαξα

τις κορνίζες που βλέπετε και κοσμούν το σαλόνι μου.





2. Τι έκανα το ύφασμα που περίσεψε από την κουρτίνα του υπνοδωματίου που πρόσφατα έφτιαξα;


…………μία ωραία θήκη για τα χαρτομάντηλα στολισμένη με χειροποίητη δαντέλλα της μαμάς μου.(Εππισυνάπτω Φωτό)

1 σχόλιο:

  1. Χάρηκα με τη χαρά σου...μπράβο που στηριζεται η μια την άλλη... μου αρεσε πολύ η θήκη με τη δαντέλα ..μου αρέσουν οι δαντέλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή