Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Η Μαρία με εκπλήσσει ευχάριστα.











Απόψε ήρθε η φίλη μου η Μαρία από το σπίτι για να πάμε επίσκεψη μαζί σε κοινή μας φίλη. 
Η Μαρία, ως συνήθως , δεν πάει πουθενά με άδεια χέρια.
Πάντα κρατάει ένα δωράκι που το έφτιαξε η ίδια. Εμένα μου έφερε μαρμελάδα από γλυκοκολοκύθα και στη φίλη μας πήγε την ίδια μαρμελάδα  και ένα όμορφο φλιτζάνι διακοσμημένο από την ίδια. Η μαρμελάδα κολοκύθα είναι φανταστική και είναι επινόηση της Μαρίας. Όμως αξίζει να σας δείξω και πώς διακόσμησε το βαζάκι.

5 σχόλια:

  1. Υπέροχα,μπράβο στη φίλη σου,είσαι τυχερή που την έχεις!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , Ρένα μου, είμαι πολύ τυχερή. Ήμασταν φίλες, αλλά από τότε που αποκτήσαμε κοινά ενδιαφέροντα δεθήκαμε περισσότερο . Μοιραζόμαστε τη χαρά για τα έργα μας σα μικρά παιδιά.

      Διαγραφή