Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Για να μη λέτε ότι τεμπελιάζω....



Πολύ καιρό έχω να αναρτήσω κάτι στο μπλοκοσπιτάκι μου. Η γειτονιά βλέπει πορτοπαράθυρα κλειστά κι αναρωτιέται. Όχι......, μην ανησυχείτε. Καλά είμαι. Όλα είναι "υπό έλεγχο",
αλλά μετά από μια ανακαίνιση, χρονιάρες μέρες, ζαχαροπλαστικές, τραπεζώματα και τα παράπλευρα .......που προκύπτουν λόγω των ημερών, χρειάστηκα λίγη ξεκούραση. Μπαίνω βέβαια και βλέπω τι κάνει η γειτονιά μου, αλλά εγώ ......καμία διάθεση δεν είχα για αναρτήσεις. Μη φανταστείτε ότι τεμπέλιαζα. Όλο και κάτι έραβα στη μηχανή μου. Πότε μια κουρτίνα, πότε κάποιο διόρθωμα  εδώ κι εκεί. Μέσα σε όλα αυτά ένα βράδυ ήθελα κάτι να δημιουργήσω. Έψαξα , αλλά δε βρήκα τα κατάλληλα υφάσματα. Εκ των ενόντων λοιπόν έφτιαξα δυο σακουλάκια , μέσα στα οποία θα βάλω τα δώρα για δυο καλές μου φίλες , που έχω πολύ καιρό να συναντήσω. Αυτά τα σακουλάκια μπορούν να γίνουν και χρήσιμα με πολλούς τρόπους.



4 σχόλια:

  1. καλημέρα και καλή εβδομάδα..χαίρομαι που ξαναβλέπω ανάρτηση και στο σπιτάκι σου....μην ανησυχείς ειναι φυσικό το είχαν οι μέρες όλες λίγο πολύ αραιώσαμε απο τα σπιτάκια μας τις γιορτινές μερές
    όμορφα τα σακουλάκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αα, ξέχασα...όμορφη η νέα εμφάνιση του μπλοκ..με γεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ ,καλή μου, για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή