Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Άγιος Βασίλης έρχεται....


Ο πρώτος που έφτιαξα



 

 

Ελεύθερη διασκευή

 

"Αργία μήτηρ πάσης κακίας" έχω ονομάσει το μπλοκοσπιτάκι μου. Δε μου επιτρέπεται λοιπόν να μην το εφαρμόζω. Και ιδού η απόδειξη:

Αναγκαστική αργία  μου επέβαλε η ανακαίνιση της οικίας.  Ηθικός αυτουργός βέβαια ..εγώ. Καιρό την ήθελα αυτή την περιπέτεια, αλλά πιστεύω ότι το αποτέλεσμα θα μας αποζημιώσει.
Όλα βρίσκονται σε κατάσταση συναγερμού, αλλά η οικοδέσποινα δεν μπορεί να κάνει το παραμικρό. Όταν φεύγουν τα συνεργεία τρέχει να ετοιμάσει το μεσημεριανό γεύμα και  γύρω στις 4 καθόμαστε στο τραπέζι. Ο μόνος χώρος που μπορώ να βρίσκομαι είναι το υπνοδωμάτιο. Σήμερα, τρίτη μέρα των περιπετειών δεν άντεξα άλλο. Μετέφερα το λάπτοπ και παρακολούθησα σε βίντεο από το youtube πώς γίνεται ο Άι - Βασίλης.

Έτσι πέρασε ευχάριστα η ώρα μου και ξεχνούσα τι με περιμένει μετά το τέλος των εργασιών.




1 σχόλιο: