Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Μπάλωσέ το


Έπεσε λίγη χλωρίνη στο πουκάμισο  της φιλενάδας μου της Τούλας.
Αχ! Τι έπαθα, Σοφία μου, και είναι από τα αγαπημένα μου. Είναι αιγυπτιακό βαμβακερό με λίγο σατέν. Σε παρακαλώ, ρίξε καμιά ιδέα. Εσύ κάτι θα σκεφτείς.

 Φέρ’ το είπα με κρύα  καρδιά. Άντε να δούμε πώς θα ευχαριστήσουμε τη φιλενάδα. Για το πουκάμισο καρφί δε μου καίγεται. Είναι βλέπεις φιλενάδα από τα μαθητικά  χρόνια.
Το κοίταξα με προσοχή…, η ζημιά μεγάλη, σε δυο εμφανή σημεία.
Σκέφτηκα πάλι τη σωτήρια λύση: το απλικέ. Είναι μια σίγουρη μέθοδος να καλύψεις κάποια σημεία με πρόβλημα.




Η ΖΗΜΙΑ

ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ














ΜΙΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ
ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ








ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

 Η ζημιά είχε γίνει στη θέση της καρδιάς και της πεταλούδας.
Για να ισορροπήσει όμως η εικόνα πρόσθεσα και το λουλούδι ενώ δεν υπήρχε πρόβλημα εκεί.
















Βέβαια η τέχνη του απλικέ είναι πολύ παλιά και έχει δώσει αριστουργήματα στην τέχνη του κεντήματος. Εγώ  όμως ….χρησιμοποιώ πολύ συχνά το απλικέ για να μπαλώσω κάποιο ύφασμα.
Σκέφτηκα να καλύψω με κάποια καρδιά το πρόβλημα ή με κάποιο λουλούδι. Με τι ύφασμα όμως που το πουκάμισο είναι καρό ασπρογάλαζο πρόβλημα ήταν διπλό. Έπρεπε να ταιριάζουν τα χρώματα, αλλά και η ποιότητα του πρόσθετου υφάσματος.
Με έσωσε πάλι η φλυαρία μου. Έχω προσέξει ότι συζητώντας ένα πρόβλημα… η λύση έρχεται σχεδόν πάντα. Έτσι και τώρα. Μίλησα με τις φιλενάδες και αποφάνθηκαν να το πω στη μοδίστρα μας, την κυρία Ευαγγελία. Αυτή θα έχει κάποιο ύφασμα να σου ταιριάζει, μου είπαν και είχαν δίκιο.
Τελικά, να μην τα πολυλογώ, που έλεγε και η μάνα μου, βρέθηκε το ύφασμα. Ένα μικρό κομμάτι, όσο μισή κόλλα χαρτί Α4, σε σχήμα τριγωνικό. Ήταν από βαμβακερό σατέν και αν και εμπριμέ ταίριαζε με το καρό πουκάμισο.
Αφού τέλειωσα το απλικέ στη ποδοκίνητη μηχανή μου, έκοψα με προσοχή το ύφασμα που είχε χαλάσει από τη χλωρίνη.

2 σχόλια:

  1. Εξαιρετική ιδέα !!!! Το πουκάμισο έγινε πολύ πιο όμορφο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ, Νίκη μου! Νομίζω ότι όλες έχουμε παρόμοια "ατυχήματα" και θεώρησα ότι θα φανεί χρήσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή