Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

Δυο κουτιά ...σε άλλη διάσταση....




Το μπλε κουτί,ανοιχτό.



Το μπλε κουτί , κλειστό.







Το ένα κουτί  ανοιχτό, μετά την επέμβαση...


Το ίδιο κουτί κλειστό

Το δεύτερι κουτί, ατελείωτο

Το δεύτερο κουτί τελειωμένο


Είπαμε....μαθαίνουμε, αλλά συγχρόνως ανακυκλώνουμε. Θα προτιμούσα το "αξιοποίηση παλιών αντικειμένων".
 Έχω βέβαια έχω μια εκ γενετής μανία να μαζεύω πράγματα, που πλέον δε χρησιμοποιώ. Τα λυπάμαι τα κακόμοιρα... Πώς να τα πετάξω στα σκουπίδια...Άστα σε μια γωνιά της αποθήκης και ποιος ξέρει.....

 Είχα εδώ και πολλά πολλά χρόνια δυο πανέμορφα κουτιά συσκευασίας, σε χρώμα μπλε και τα χρησιμοποιούσα για αποθήκευση μικροαντικειμενων.
Θέλησα να τα ανανεώσω , ενώ συγχρόνως θα έκανα την πρακτική μου στην εκμάθηση του ντεκουπαζ.
Και τώρα τα χρησιμοποιώ όπως και πριν , αλλά δεν τα κρύβω, τα έχω σε εμφανή σημεία στο εργαστήρι μου.
Δεν είναι τέλεια, αλλά είναι δικά μου..........

3 σχόλια:

  1. Φίλη μου ήρθα να σε ευχαριστήσω για το υπέροχο ποίημα σου που το έκανα κοπυ για να το κρατήσω για πάντα.Ήρθα στο μπλοκόσπιτο σου και βρήκα μία άλλη αδυναμία μου γνωστή σε πολλούς, τα κουτιά γενικά (φετίχ για μένα) Μπορώ να πω ότι αγοράζω ή φτιάχνω συχνά κουτιά γιατί ..τα αγαπάω.Ευχαριστώ φίλη μου από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλη μου ήρθα να σε ευχαριστήσω για το υπέροχο ποίημα σου που το έκανα κοπυ για να το κρατήσω για πάντα.Ήρθα στο μπλοκόσπιτο σου και βρήκα μία άλλη αδυναμία μου γνωστή σε πολλούς, τα κουτιά γενικά (φετίχ για μένα) Μπορώ να πω ότι αγοράζω ή φτιάχνω συχνά κουτιά γιατί ..τα αγαπάω.Ευχαριστώ φίλη μου από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή μου Αχτίδα, χαίρομαι που τίμησες το σπιτάκι μου με την επίσκεψή σου.Έχουμε μια κοινή φίλη, την Ιουλία, που έγινε αφορμή να γνωριστούμε.
    Είσαι μια πραγματική Αχτίδα και εύχομαι πάντα με το ζεστό σου φως να διώχνεις κάθε σκιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή