Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Η κυρία Ευαγγελία



Ενώνει κέντημα με σταυροβελονιά σε παιδικό σεντονάκι.



Το κέντημα το έφτιαξε μια γιαγιά για το εγγονάκι , που έρχεται σε λίγο...



Παιδική πάνα, αξιοπρόσεκτες οι λεπτομέρειες.
                               Εργόχειρα με σταυροβελονιά








Μια καρδιά από ύφασμα που περίσεψε...

Η κυρία Ευαγγελία είναι μοδίστρα. Γνωριστήκαμε μέσα από την εργασία της. Από την πρώτη στιγμή δεθήκαμε πολύ, γιατί είναι ένα άτομο , που εκπέμπει θετική ενέργεια. Πάντα πρόσχαρη και χαμογελαστή, πάντα φιλόξενη και ακούραστη.

Με τον καιρό ανακαλύψαμε ότι έχουμε κοινά ενδιαφέροντα. 
Τη βελόνα δεν την θεωρεί μόνο εργαλείο δουλειάς, αλλά και εργαλείο δημιουργίας και ψυχαγωγίας. 
Μόλις γύρισα από την Αθήνα πήγα να την επισκεφτώ.
Τη βρήκα να κάθεται στη μηχανή της και να δημιουργεί .....
Της ζήτησα να μου επιτρέψει να φωτογραφίσω  τις δημιουργίες της για να στολίσω το μπλοκόσπιτό μου, μιας και εγώ τελευταία δε βρήκα καιρό να δημιουργήσω κάτι δικό μου.

3 σχόλια:

  1. Ποσο χαιρόμαστε όταν βλέπουμε τέτοιους αυθεντικούς ανθρώπους !


    Σε ευχαριστούμε που μας την ... Γνώρισες .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. marileni μου, καλημέρα, και λίγα σας είπα...μια ζωή γεμάτη περιπέτειες και πολύ χαμόγελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπράβο που στηρίζεις τιςφίλες σου και το έργο τους ..μπράβο και στη κυρία Ευαγγελία για την αγάπη και το μεράκι της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή