Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Για να περνάει η ώρα....


Μια καρδιά από βελούδο



Μια καρδιά από καρώ βαμβακερό.

Έχω κι εγώ , όπως χιλιάδες άλλες γυναίκες,  ελάττωμα;  χάρισμα;, δεν ξέρω πώς να το πω..... Ο σύζυγος πάντως δεν το βλέπει με καλό μάτι, έχω λοιπόν την τρέλα να μη μένω ποτέ άπραγη.
Κοιμάμαι λίγες ώρες και οι υπόλοιπες δε μου φτάνουν για να κάνω όσα θέλω. Βάζω και πολλούς στόχους κι αυτό με κουράζει λίγο σωματικά , αλλά μου αρέσει. Όταν κάθομαι το βραδάκι στην τηλεόραση να ενημερωθώ  ή να δω τα έργα μου είναι αδύνατον να σταυρώσω τα χέρια . Παίρνω κοντά μου κλωστές, βελόνες, βελονάκια και κάνω κάτι εύκολο . Χθες βράδυ γάζωσα στη μηχανή δυο καρδούλες και σήμερα τις τέλειωσα παρακολουθώντας τηλεόραση. Μου αρέσουν πολύ οι καρδούλες. Συνήθως τις χρησιμοποιώ για να διακοσμήσω κάποιο ιδιαίτερο δώρο. Μοιάζουν με γούρια , αλλά συνήθως είναι χρήσιμες για καρφίτσες. Σε όσες φίλες έχω χαρίσει δείχνουν να χαίρονται.

2 σχόλια: