Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

"Το παλιό κάνει το καινούριο"έλεγε η μάνα μου...


Ανακύκλωση παντού. Έγινε πλέον συνείδηση σε μεγάλο ποσοστό.
Όταν είδα ότι το μπολάκι , στο οποίο έβαζα  τα δημητριακά για το πρωινό μου, ράγισε, η πρώτη μου κίνηση ήταν να το βάλω στο σάκο , που συγκεντρώνω τα ανακυκλώσιμα υλικά.
Το χέρι μου όμως κρατώντας το ραγισμένο μπολάκι, τελευταία στιγμή, έμεινε μετέωρο.
Σαν αστραπή πέρασαν από το μυαλό μου εικόνες από το σεργιάνι μου  στο διαδίκτυο, όπου  πολλά άχρηστα  αντικείμενα μπορούν με λίγη φαντασία να γίνουν χρήσιμα.
Το κίνητρό μου για τη διάσωση του ραγισμένου σκεύους δεν ήταν η νοικοκυροσύνη.
Ήθελα να δοκιμάσω κι εγώ μια τεχνική , που είχα δει . Για να μη χαλάσω κάτι καινούριο θα χρησιμοποιούσα το ραγισμένο μπολάκι. Ήμουν σίγουρη ότι θα αποτύχω και ότι το αποτέλεσμα του κόπου μου θα πήγαινε στα σκουπίδια.
Ξέχασα να φωτογραφίσω το μπολάκι πριν την επεξεργασία.
Δε θα σας πω άλλο τι έκανα . Θα δείτε τις εικόνες και θα καταλάβετε.  



΄Εκοψα χρωματιστά χαρτάκια





















Κόλλα και πινέλο.

Κόλλησα τα χαρτάκια μέσα έξω


















Το ραγισμένο μπολάκι έγινε χρήσιμο. Εκεί μέσα καταλήγουν πράγματα μικρά , που είναι σε συνεχή χρήση και πολύ συχνά τα αναζητώ μάταια.


Βλέποντας το πλαστικό στο οποίο είχα συγκεντρώσει τα χαρτάκια μπήκα σε "πειρασμό". Θα κάνω την ίδια διαδικασία και βλέπουμε, σκέφτηκα. Πήρα φόρα....
Προέκυψε από πλαστικό μπουκάλια απορρυπαντικού πιάτων





















Ιδού το αποτέλεσμα






















Μου άρεσε πάρα πολύ και είπα να βάζω μέσα τους φορτιστές των τηλεφώνων ,
 που όλο δεν ξέρω πού τους παρατάω.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου