Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Στεφάνι για την πόρτα από χαρτί





Μπήκαμε πλέον στο κλίμα των Χριστουγέννων ! Ευτυχώς,..... να πάρει λίγο χρώμα η καθημερινότητά μας, ( που δε θα τη χαρακτηρίσω λόγω των ημερών).

Βρήκα ένα στεφάνι πολύ εντυπωσιακό και εύκολο .Μετά  το τέλος της ανακαίνισης λέω να ο φτιάξω. Μέχρι τότε όμως  ρίξτε κι εσείς, φίλες μου, μια ματιά.

το στεφάνι ολοκληρωμένο




Πάμε τώρα να δούμε βήμα βήμα την κατασκευή μέσα από εικόνες


 http://www.aliceandcaligula.de/wordpress/wp-content/uploads/2013/11/Weihnachten-Weihnachts-Deko-Dekoration-Papier-Kranz-Kranz-aus-Papier-DIY-Kranz-aus-Pappe-ausschneiden-300x300.jpg
η βάση




το χαρτί



το κόβουμε σε τετράγωνα (15 x 15 cm)



δημιουργούμε ένα χωνάκι




το κολλάμε με διάφανη ταινία


http://www.aliceandcaligula.de/wordpress/wp-content/uploads/2013/11/Weihnachten-Weihnachts-Deko-Dekoration-Papier-Kranz-Kranz-aus-Papier-DIY-T%C3%BCtchen-anordnen-300x247.jpg
κολλάμε τα χωνάκια με σιλικόνη


ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ :ΕΔΩ

5 σχόλια:

  1. Τέλειο το Στεφάνι, Σοφία μου! τρελαίνομαι για τα μωβ και λιλά χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι πουσου αρέσει ,Λίνα μου, ευχαριστώ και για τη βοήθειά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ. ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΛΑ - ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που επισκέφτηκες το σπιτάκι μου. Είμαι ακόμη άπειρη "οικοδέσποινα" , που προσπαθεί να γίνει αντάξια της μπλοκοπαρέας.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή