Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Τα πλεκτά μου














































Τραπεζομάντιλο σε οβάλ
Αυτό το τραπεζομάντιλο το ξεκίνησα το 1990. Είχα βρει το σχέδιο στο Burda  και ήταν κατάλληλο για ένα τραπέζι οβάλ, που έχουμε στο καθιστικό. Το είχα φτάσει ως τη μέση. Τότε το αγαπημένο μου εργόχειρο ήταν το βελονάκι.  Μετά το άφησα, απέκτησα κι άλλες "αγάπες" και πέρασαν 17  χρόνια. Έμεινε ξεχασμένο μέσα σε ένα κουτί .
Όμως ...έχει ο καιρός γυρίσματα. Το 2007 είχα ένα ατύχημα. Έπεσα και έσπασα το πόδι μου. Έπρεπε να καθηλωθώ στην καρέκλα για 2 μήνες. 
Τότε θυμήθηκα το καημένο το πλεκτό μου. Παρακάλεσα μια φίλη να μου το βρει. Ευτυχώς είχα γράψει έξω από το κουτί τη λέξη "ατέλειωτο' και η καλή μου Μαρία το βρήκε αμέσως. Έπλεκα μανιωδώς και μέσα σε δυο μήνες είχε τελειώσει. Αυτή η φωτογραφία είναι από την ημέρα που το τέλειωσα. Αργότερα θα ανεβάσω μια άλλη να δείτε πόσο όμορφο είναι στο σωστό τραπέζι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου