Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Ό τι μου χάρισαν





Πολλά έχουν ειπωθεί για την αχαριστία.  « Η αχαριστία είναι θυγατέρα της  αλαζονείας» κατά τον Πρόκλο.
Μακριά μου λοιπόν αυτές οι δυο «αρετές». Γι’ αυτό επισυνάπτω έργα που μου δόθηκαν σαν δώρα αγάπης. Είναι μια υποχρέωσή μου να τιμήσω αυτά τα πρόσωπα μέσα από τη μικρή αυτή ανάρτηση.

Δώρο η δαντέλα








Την υπέροχη αυτή δαντέλα μου τη δώρισε η θεία Ειρήνη Νεραντζάκη, αδελφή της γιαγιάς. Την ένωσα στο λινό πετσετάκι και πρόσθεσα και λίγο κοφτό. Όλα αυτά στη μηχανή.
Να είσαι καλά θεία.












Λεπτομέρεια



















                                                          

Δαντέλα για τραπεζομάντιλο








Τη δαντέλα αυτή με τα τριανταφυλλάκια, μου την έφτιαξε η φίλη μου Λίντα από την Αλβανία. Τώρα ζει στην Αμερική. Καλή σου ώρα , Λίντα μου.Την ένωσα στο χέρι.











Δαντέλα με λουλούδια





Τη δαντέλα αυτή μου τη δώρισε η φίλη μου Ασπασία.Την έβαλα σε τραπεζοκαρέ, είναι πανέμορφη.



Δαντέλα στρογγυλή





Δώρο από τη Μαρία







Δώρο από τη θεία Μαρία , αδελφή της γιαγιάς.Την έβαλα σε στρογγυλό τραπεζοκαρέ, που το διακόσμησα με αζούρ. Να είσαι καλά , θεία Μαρία.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου