Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

ΠΕΡΙΑΥΤΟΛΟΓΩΝΤΑΣ....

Με λένε Σοφία, σύζυγος δια βίου, συνταξιούχος εκπαιδευτικός πλέον και απλή νοικοκυρά .Δεν είμαι τίποτα το ιδιαίτερο, το μόνο διακριτικό μου η τρέλα μου με ό τι έχει σχέση με βελόνα και κλωστή. 
"Κουβαρίστρες, βελονάκια, ψιλολόγια ένα σωρό". Χαίρομαι να ψάχνω για ιδέες, να δημιουργώ και να χαρίζω ....Παίρνω βέβαια κι εγώ τον οβολό μου, που είναι η χαρά της δημιουργίας, της προσφοράς και της αγάπης των άλλων .Ελάτε λοιπόν να μοιραστούμε και να ανταλλάξουμε ιδέες και πραμάτειες.

7 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ..ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΩ ΣΤΟ ΟΜΟΡΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΑΣ.ΚΑΛΩΣ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ. ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ. ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΓΙΟΡΤΙΝΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου, αγαπημένε μου θαλασσινέ φίλε!
    Χαίρομαι τόσο πολύ που σε γνωρίζω και διακρίνω, έστω και διαδικτυακά μια γλυκιά, ευαίσθητη, τρυφερή προσωπικότητα.
    Τα μηνύματά σου τα βρήκα τώρα, γιατί είχαν πάει στα spam.
    Χαίρομαι πάρα πολύ που μου έγραψες .
    Καλά μας Χριστούγεννα.
    Την ιστοριούλα τη δουλεύω στο μυαλό μου.
    Εικόνες πόσες μπορώ να στείλω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΗ ΕΙΜΑΙ ΟΧΙ ΦΙΛΟΣ :)
      ΚΑΙ ΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΤΙΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
      ΔΕ ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΕΙΚΟΝΕΣ , ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΟΠΟΙΑ Ή ΟΠΟΙΕΣ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΑΥΤΗΣ/ΑΥΤΩΝ ΘΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΣ
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      Διαγραφή
    2. Αχ!!! με έκανες και γέλασα. Και βέβαια ξέρω ότι είσαι φίλη και όχι φίλος. Απλά το "αγαπημένε μου θαλασσινέ φίλε!" ήταν ένα λογοπαίγνιο που αναφερόταν στο ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ, που έχεις επιλέξει για όνομα. Ζητώ συγγνώμη που δεν ήταν σαφέστερη η παιγνιώδης διάθεσή μου.
      Τώρα κατάλαβα ακριβώς το θέμα με τις εικόνες.
      Ευχαριστώ

      Διαγραφή
    3. :)) ΑΑ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ....ΜΕ ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΝΕ ΦΙΛΕ. ΧΑΧΑ ΡΕΖΙΛΙ ΕΓΙΝΑ

      Διαγραφή
  3. Χα!χα! Δεν έγινες ρεζίλι, απλά γελάσαμε.
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή